Освіта дорослих суб’єктів освітнього простору: проблеми і перспективи

Тематичні напрями :

- Науково-методичні та методологічні проблеми сучасної освіти дорослих.
- Проблеми ефективності навчання дорослих.
- Здоров’язбережувальний підхід у неперервній освіті педагогів.
- Особливості психолого-педагогічного супроводу дорослих суб’єктів освітнього процесу в кризових умовах.




Перейти до матеріалів конференції

10 комментариев:

  1. Мы.зам.директора ДНЗ "ВНЦ №20" Бугаев А.И. и старший мастер ДНЗ "Запорожский ПЛС" Мазуренко Л.Н. проанализировали статью старшего преподавателя Попковой Э.И."Организация профориентационной работы в современных условиях: андрагогический процесс считаем, что в статье подняты актуальные проблемы и внесены своевременные и рациональные предложения по решению этих проблем. Спасибо за помощь.

    ОтветитьУдалить
  2. Робота "Організація профорієнтаційної роботи в сучасних умовах: андрагогічний аспект" ПопковоїЕ.І. актуальна, сучасна. Сьогодні дійсно стоїть проблема вибору професії перед школярами. Сучасний світ міняється дуже швидко. Трудові ресурси все більше зайняті у сфері послуг. Професії, які були популярні ще 10 років назад -відходять у минуле.Тому процес підготовки педпрацівників ПТНЗ до професійної,системної профорієнтаційної роботи повинен зайняти важливе місце в спільній роботі ЗОІППО та ПТНЗ.

    ОтветитьУдалить
  3. Этот комментарий был удален автором.

    ОтветитьУдалить
  4. Стаття ст.викладача Попкової Є.І.висвітлює дійсно актуальні питання сучасної профорієнтаційної роботи,внесені раціональні пропозиції по вирішенню цих проблем.ДНЗ"ЗПТКЛ" ст.майстер Пермякова С.І.

    ОтветитьУдалить
  5. Приймаючи участь в Обласному круглому столі у межах міжнародної науково-практичної конференції «Неперервна освіта нового сторіччя: досягнення та перспективи», «Освіта дорослих суб’єктів освітнього простору: принцип дитиноцентризму» отримала цінну для себе інформацію та багато питань для осмислення.
    Із захватом слухала виступ Байер Ольги Миколаївни, бо вважаю актуальним питання освіти дорослих суб’єктів освітнього простору. Як практик, можу відзначити, що досить важко підбирати методи навчання дорослих в мовах сучасного ДНЗ та у ситуації, що склалась в країні. Участь слухача в круглому столі дав можливість мені більш детально зрозуміти специфіку пошуку мотивації дорослих до саморозвитку. Сподіваюсь, що дана проблематика і далі буде розглядатись на кафедрі дошкільної освіти.

    ОтветитьУдалить
  6. Корисним та цікавим для мене був відеоматеріал Олексієнко К., Оноко О. ТОВ «МЦФЕР Україна», редакція цифрових видань МЦФЕР «Методична скарбничка вихователя» та «КОЗА-ДИСК» (Україна, м. Київ). Блочно-тематичне планування за принципом методичного конструктора (міні-відео-лекція та майстер-клас). Дуже зручні рекомендації допомагають створити зручну картотеку для роботи з дітьми. На мою думку такий підхід можна використовувати для створення картотеку в допомогу спеціалістам по роботі і з батьками. Дякую за цікаві ідеї.

    ОтветитьУдалить
  7. Этот комментарий был удален автором.

    ОтветитьУдалить
  8. Этот комментарий был удален автором.

    ОтветитьУдалить
  9. Ознайомившись з матеріалами статті Байєр О. М. «Сучасні форми організації психолого-педагогічної просвіти дорослих суб’єктів освітнього простору дошкільного навчального закладу: «відео-семінар», знайшла для себе дуже актуальні та зручні форми роботи по просвіті батьків. Потужне теоретичне обґрунтування, дало змогу, глибше розуміти специфіку просвіти серед дорослих суб’єктів освітнього простору ДНЗ. Це позволить якісніше спланувати свою просвітницьку діяльність, «…що забезпечить усвідомлений та цілеспрямований саморозвиток особистості батьків і педагогів», як визначає Ольга Миколаївна у статті на наступний навчальний рік. Особливо цікава для мене стала просвітницька форма роботи, це «відео-семінар».

    ОтветитьУдалить
  10. Підтримую ідею необхідності неперервної освіти, починаючи з супроводу батьків на етапі очікування дитини. Після прослуховування доповідей учасників Обласного круглого столу у межах міжнародної науково-практичної конференції «Неперервна освіта нового сторіччя: досягнення та перспективи», «Освіта дорослих суб’єктів освітнього простору: принцип дитиноцентризму», залишилось багато роздумів, стосовно заявленої проблеми. Дякую за можливість бути учасником обговорення такої важливої та актуальної теми. Бажаю, щоб пропозиції, які були прийняті на круглому столі втілились в життя.

    ОтветитьУдалить