Громадянська освіта та патріотичне виховання: історія, стан, перспективи розвитку

Тематичні напрями:

- Громадянська освіта як чинник формування особистості громадянина та патріота України у демократичному суспільстві.
-Досвід громадянського та патріотичного виховання у загальноосвітніх, позашкільних та професійно-технічних навчальних закладах.
- Взаємодія навчальних закладів із громадою, органами місцевого самоврядування у формуванні активних громадянських та патріотичних позицій дітей та молоді.

                  Перейти до матеріалів 

4 комментария:

  1. Клименко Г.В., завідувач відділення Запорізького коледжу радіоелектроніки ЗНТУ
    Питання виховання патріотів України сьогодні набуло актуальності, як ніколи. І не тільки для системи освіти, а і для держави вцілому. Навчальні заклади України всіх рівнів займаються питанням формування особистості громадянина та вихованням патріотів України проводячи для цього різні патріотичні заходи.
    21 квітня 2015 року в бібліотеці Запорізького коледжу радіоелектроніки ЗНТУ пройшла презентація студентських робіт за темою «Я гордий тим, що я українець!» (поетичний конкурс та конкурс малюнків).
    Організаторами конкурсів виступила студентська рада відділення, яка запрошує всіх охочих проявити громадську свідомість та підтримати студентську молодь і проголосувати за найкращі роботи учасників для визначення переможців.
    Голосування буде проходити до 30 квітня 2015 року. Силка http://zkrzntu.org.ua/tvorchist/239-ukrainec.html

    Будемо вдячні за кожен голос!

    ОтветитьУдалить
  2. Щось мені не спиться зоряної ночі –
    Я до сонця йду, думками лину.
    Хоч промінчик сонця я дістати хочу,
    І у серці його мати, мов перлину.
    Хочу жити і любити,
    Хочу всіх навкруг зігріти,
    Щоб частинка сонця в кожному жила.
    Щоб нарешті Україна,
    Наша рідна Батьківщина,
    Від тепла сердець тих щирих розцвіла.
    Як би нам навчитись і для себе жити,
    І для тих, хто поруч з нами – жити.
    Вірити у щастя, і ніде не красти, –
    Як би це нам справді зрозуміти?
    Щоб усім щасливо жити,
    І дорослим всім, і дітям,
    Треба, щоб частинка сонця в нас жила.
    Щоб нарешті Україна,
    Наша рідна Батьківщина,
    Від тепла сердець тих щирих розцвіла.
    Щось мені не спиться зоряної ночі –
    Я до сонця йду, думками лину.
    Хоч промінчик сонця я дістати хочу,
    Щоб зігріти свою рідну Україну.

    Воронін Ю.Г., Пологівський колегіум №1



    ОтветитьУдалить

  3. БОЛКОВА ЗІНАЇДА

    Сьогодні школа - це передусім простір життя дитини, де вона здійснює перші кроки життєтворчості, готується до самостійної участі у соціальній діяльності. Школа – це передусім виховний заклад, що сприяє духовному збагаченню кожної особистості, створенню умов для її самореалізації у різних видах творчої праці, задоволенню потреб та інтересів. Метою виховної системи школи є формування соціально-активної особистості, зорієнтованої на громадські, національні та загальнолюдські цінності, досягнення якої неможливі без чіткої, налагодженої системи учнівського самоврядування.
    Цікавими для нас стали матеріали що присвячені проблемі учнівського самоврядування яке сприяє вихованню особистості, згуртовує шкільний колектив, збагачує досвід спілкування, розвиває якості лідера, формує життєтворчі компетентності школярів, сприяє розвитку громадської думки й ефективному входженню учнів у доросле життя.

    ВОЄВОДА Н.О.

    Педагогіка через виховання та навчання дітей відтворює, продовжує і розкриває у кожному наступному поколінні народ, націю. Тому й національний підхід у науковому розв’язанні педагогічних проблем є обов’язковим
    Дякуємо за матеріали, що висвітлюють методи та форми, що використовуються в системі громадянського та патріотичного виховання. Активні методи базуються на демократичному стилі взаємодії й спрямовані на самостійний пошук істини, сприяють формуванню критичного мислення, ініціативи й творчості. Цікавими стали для нас стали: ситуаційно-рольові ігри, дебати, соціально-психологічні тренінги, інтелектуальні аукціони, «мозкові атаки», метод проектів тощо.

    ОтветитьУдалить
  4. “Громадянину потрібне життя, у якому б не було політичної дискримінації за власні переконання... Всі хочуть мати нормальне, цивілізоване життя. За таке життя кожен громадянин України голосував 1 грудня 1991 року. І чомусь цей громадянин думав, що таке пристойне життя для нього повинен зробити хтось, а він буде спокійно чекати, надіятися і нічого для цього не робити. Помилився наш громадянин, а йому ніхто не втлумачив, не навчив, що новий статус України – це статус господаря в особі рядового громадянина. В демократичній країні громадянин перебирає на себе відповідальність за долю держави, суспільства, за власну долю і долю дітей”. С.Степаненко

    Коментар від Конькової Д.Е.

    ОтветитьУдалить